woensdag 16 juli 2008

Taartjes Xenia







Een tijdje geleden vroeg ik op Sancho wat ik het beste van taartjesstof voor mijn dochter van 7 kon maken. Ik heb gekozen voor de Xenia, een lekker stoer model. Mijn eerste idee was de stof te combineren met een bruin/wit stipje wat ik nog had liggen. Het was er alleen wel erg donker bij, een beetje hard zeg maar. Een wit/bruin stofje zal beter staan maar dat had ik niet. Wel nog groene en roze stipjes en ruitjes. Dus daar maar veel van gebruikt en een klein beetje bruin. Ik heb hier nog een geknipt en gestreken bruin bandje liggen aanvankelijk bedoeld voor de onderkant maar ik geloof niet dat ik dat doe. Ik denk dat ie zo wel af is. De rits zit in de zijkant en door het rugpand heb ik een elastiekje geregen zodat het mooi aansluit.

Geen opmerkingen: