donderdag 31 juli 2008

Opgeruimd staat netjes





Het patroon van de 'taartas' heb ik gebruikt om opbergmanden te maken voor knutsel- en kleurspullen. Ik heb inmiddels ookal iemand een taarttas met inhoud cadeau gedaan maar die heb ik niet op de foto gezet. Het is een geweldig patroon die ik echt vaker ga maken maar ze zullen hier niet allemaal op foto verschijnen. De tip om ze te gebruiken als opbergmand wilde ik hier wel met jullie delen. Ze zijn gemaakt van tafelzeil (Albert Heijn) zowel voor de binnen- als de buitenkant.

3 opmerkingen:

*OLLY* zei

Wat een goed idee om ze ook als opbergmanden te gebruiken!!!
Staat erg gezellig zo op die plank, mooi gemaakt hoor!
Bedankt voor de tip ;-)
Groetjes Monique

Unknown zei

Erg leuk, die manden!

À+
Carole

Gizzy zei

Leuk cadeautje.. een leuk en origineel cadeau is vaak moeilijk te vinden.
Ik heb een cadeau tip.
Enkele leuke Emailleschilden gevonden op www.ramsign.nl
vond ze wel leuk alse tip om als cadeau te geven.
Zoals ik heb laatst voor mijn zus, d'r nieuwe huis gegeven. Wat denk je zelf?