zondag 4 oktober 2009

Waarom Bloggen zo leuk is

Jullie weten natuurlijk al lang dat alles wat met naaien, stoffen en freubelen te maken heeft, mijn hobby is. Sinds een goed jaar hou ik alles bij op dit blog. Maar het is inmiddels meer dan "bijhouden van wat ik maak". Inmiddels is ook bloggen uitgegroeid tot één van mijn hobbies. Hoe pimp ik mijn blog en pas ik het aan aan de verschillende seizoenen? Hoe schrijf ik een leuk verhaaltje bij mijn foto's? En ook het maken van mooie foto's voor mijn blog is steeds weer een uitdaging voor mij. En helaas .... bij mij geen zichtbare hoofden op de foto's, dat vanwege privacy van mezelf en van mijn kinderen. Da's dan weer jammer van mijn blog ....

Er zijn er veel meer die, net als ik, ook bloggen. Het is eigenlijk een hele wereld op zich die niet zichtbaar is. Zo ken en volg ik bloggers over de hele wereld. En is het natuurlijk altijd leuk te ontdekken dat ook ik gevolgd wordt door anderen over de hele wereld. Bloggers inspireren elkaar, helpen elkaar en zijn vooral gewoon aardig voor elkaar. Vandaag werd ik verrast door Eloleo die zo lief was een aantal door haar gemaakte give-aways te verloten op haar blog. En ik, die nooit wat win, heb zomaar de hoofdprijs gewonnen! Ik ga op de uitkijk staan totdat de postbode deze vrolijke tas in mijn brievenbus stopt. Bedankt Eloleo, ik ben er heel blij mee!

Geen opmerkingen: