donderdag 29 oktober 2009

Tricot overslagjurkje

Het waren stille weken op mijn blog. Vakantie en ziekte zorgden ervoor dat ik niet aan naaien en bloggen toekwam. Ik heb nog wel proefgenaaid voor Farbenmix maar dat mag ik hier nog niet laten zien, spannend hé?

Maar goed, vandaag heb ik onderstaand jurkje gemaakt. De jurk lag al een tijdje geknipt klaar en ach, dan zit zo'n jurkje zo in elkaar. Het is het eerste werkstuk op mijn nieuwe lockmachine waar ik héél blij mee ben. Kan niet wachten tot het volgende tricot project wat zo mooi wordt met mijn nieuwe Bernina-machine!

Hier nog wat details. Het is trouwens één van mijn favoriete stoffen. Ik vond het bijna zonde om de schaar er in te zetten!







3 opmerkingen:

Wendy zei

Wat mooi gemaakt.
En de stof is zeker ook een van mijn favorieten.

Groetjes,
Wendy

Vonne zei

Wat een supermooi jurkje! Als ze eruit gegroeid is... (geintje hoor)

lenteroos zei

Wauw...
En die kleur is het ook helemaal.
Groetjes van Anneke.