woensdag 23 september 2009

Dino Sloffen

Ik vond de leren sloffen van Haivon zo leuk! Daarnaast is het patroon handig omdat het fijne sloffen zijn die je in de winkel maar in kleine maatjes kunt kopen. Mijn kinderen zijn uit die maten gegroeid, het patroon is hier daarom van harte welkom. Nu kan ik tenminste sloffen maken in de maten 18 t/m 45, ha! De plaatselijke schoenmaker heeft me voor een schappelijk prijsje voorzien van 2 zakken leerrestjes dus aan de slag dan maar! En nu weet ik het zeker: ook mijn machine eet leer, zelfs wel 4 lagen dik. Het eerste dino-paar voor mijn jongste zoon is klaar. Ok, een paar kleine schoonheidsfoutjes hier en daar maar het viel me niet tegen om met leer op de naaimachine te werken.

1 opmerking:

eloleo zei

Oh, echt heel mooi! Ik heb ook een zakje leer-resten liggen maar ik heb er nog niets mee gedaan omdat ik bang ben dat de machine het niet aan zal kunnen. Misschien moet ik het toch maar eens proberen.