woensdag 16 september 2009

De creamarkt .... of toch nog maar even niet

Ik zou een kraam in gaan richten op de creamarkt die hier in november georganiseerd wordt. Het lijkt me erg leuk om eens zoiets te doen. Geïnspireerd door Buntig ging ik aan de slag voor gehaakte boekenleggers. Ook verzon ik nog wat gehaakte broches en heb ik tashangers gemaakt van lintjes. Maar iets liep niet lekker. De naaimachine bleef maar lonken en ik vond toch ook wel dat hier in huis een nieuwe herfstgarderobe meer dan welkom was. Om een hele kraam te vullen en ook gevuld houden gedurende een weekendbeurs moest ik nog wel erg veel maken. En tja, dat creatieve proces laat zich niet onder tijdsdruk zetten. Ik had zoveel dingen in mijn hoofd dat ik van gekkigheid niet meer wist waar ik beginnen moest. Tijd voor schoon schip! De beurs gaat dit jaar niet lukken, volgend jaar hopelijk wel als ik vroeg genoeg begin. Ik heb nu in iedergeval al stápels boekenleggers, broches en tashangers af! Of misschien verdwijnen ze wel in de cadeautjeskast of probeer ik eens Dawanda of Etsy uit. Na eenmaal deze beslissing genomen te hebben wist ik niet hoe snel ik weer achter de machine moest kruipen!

1 opmerking:

eloleo zei

Je spulletjes zijn prachtig! Het zou nochtans een mooie stand zijn maar idd., een creatief proces gaat z'n eigen weg.