woensdag 11 februari 2009

Hoogste tijd!

Het is al lang geleden dat ik hier heb gepost, hoogste tijd om weer even 'bij te praten'. In januari werd de één na de ander ziek en in combinatie met verjaardagen en andere dingen had ik de rust niet om hier wat te laten horen. Gelukkig heb ik tussen de bedrijven door wel aardig wat genaaid, een welkome afleiding. De foto's en verhalen volgen in de postings hierna.


Ik ben in januari ook nog "getagged" door Josette (http://www.joozz.blogspot.com/). Taggen is een nieuw speeltje in blogland. De opdracht is de vierde foto uit de vierde map op je computer te plaatsen. Hier komt dan mijn bijdrage: een foto uit augustus 2006 genomen in Oud Valkeveen te Naarden. Eigenlijk zou ik nou 4 andere bloggers moeten taggen maar omdat de tagkoorts al aardig heeft rondgewaard en is overgewaaid doe ik dat lekker niet. Je kunt wel bezig blíjven en bovendien zijn alle bloggers al zo'n beetje getagged.

1 opmerking:

Anoniem zei

Leuke foto, hier zijn wij ook een paar keer geweest. Redelijk onbekend park volgens mij maar wel erg leuk. Vooral met goed weer.