vrijdag 30 april 2010

Jaaah IKEA!

Het was al leuk toen ik zelf nog bij mijn ouders woonde en een stoel mocht kopen voor mijn tienerkamer. Tijdens mijn studententijd bleef het leuk en paste het IKEA assortiment prima bij mijn budget. En nu, in mijn 'grote mensenhuis', ben ik nog steeds weg van de handigheidjes en vrolijke kleuren die te vinden zijn bij IKEA. Het is soms zo erg dat mijn man even een IKEA-stop inlast: "even geen nieuwe IKEA spullen in ons huis schat!". Maar vorige week ging ik weer voor de bijl en stond ik, voor ik het wist, buiten met van alles waaronder deze leuke stoffen. Na ja, ik was er dan ook al een tijdje niet meer geweest dus het mocht wel weer (vond ikzelf). Wat ik er mee ga doen? Geen idee maar dat komt vast wel goed want alles wat je van deze leuke stoffen maakt is per definitie geslaagd! Soon to be seen in this theatre!!!


Oh ja, ik ben al lange tijd niet meer hier geweest. Geen zorgen maken hoor, alles gaat goed hier. Er rolt toch bij enige regelmaat weer wat nieuws onder de machines vandaan. Ik ga het zo eens even allemaal bijwerken. Enne, ik heb ook weer een award gekregen, deze keer een Sunshine. Hij prijkt alweer in mijn awardgalerie aan de rechterkant van mijn blog!

Geen opmerkingen: