vrijdag 22 januari 2010

Retourtje Hong Kong


Hier het ontwerp van een eigen label wat ik heb gemaakt (de bolletjes horen er niet bij, die dienen als leuk achtergrondje hier op mijn blog) . In vrolijke kleuren die te gebruiken zijn voor zowel mijn jongens als voor mijn meis(je). Genaaid in de achterkant van een kledingstuk helpt het de kinderen want hé, dat is een nadeel van zelfgemaakte kleding: hoe ziet een kind wat achter moet? Het label zelf wordt gemaakt in Hong Kong dus vandaar het retourtje daar naar toe. Vandaag staat de heenreis gepland. Ik ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat maar de voorbeelden van de labels die ik heb gezien, zien er veelbelovend uit. Wordt vervolgd over een paar weken!

2 opmerkingen:

bohemienmama zei

ik denk dat het hele mooie labels worden...het ontwerp is alvast heel mooi...
hongkong, zo ver...is het daar goedkoopst?
ik heb al vele malen labeltjes laten maken in de veritas, ongeveer honderd labeltjes voor 15 euro, maar het zijn wel gewoon van die naamlabels eventueel met een tekeningske bij die je kan uitkiezen uit hun lijst... (weinig keuze) allen van kleuren heb je veel keuze...

Anoniem zei

Wat een leuke label, helemaal naar hongkong, ik ben benieuwd hoe ze er uit gaan zien, laat je dat ook zien op je blog?