woensdag 18 november 2009

4x een Award


Het regent weer awards in blogland, dat is wel te zien aan het rechter rijtje hierop de pagina onder "mijn lijst met blogs". En zo kreeg ik maar liefst vier awards voor mijn weblog! Nel1, Esrosa, Jeanette en Miranda dank jullie wel!
Dit zijn de regels die horen bij het krijgen van een award:
1. Plaats de award in een berichtje op je blog
2. Een bedankje en een link van wie je de award hebt gekregen
3. Vertel ons 7 dingen van jezelf die wij nog niet weten
4. Kies 7 bloggers die de award ook verdienen.
5. Plaats een link naar deze bloggers
6. Laat deze bloggers weten dat je de award hebt gegeven.
Nou is mijn blog voor mij geen plaats om teveel dingen over mezelf te vertellen dus die 7 dingen die jullie nog niet weten hou ik lekker voor mezelf.
Dagelijks bezoek ik veel meer dan 7 weblogs. Ik kan en wil hierin dan ook niet in kiezen. Ik waardeer echt iedereen die op het internet zijn/haar creativiteit deelt, er komt geen einde aan de inspiratie die ik van jullie krijg. Dank jullie wel!

1 opmerking:

Made by Miranda zei

Hoi,

Deze week heb ik ook een award mogen ontvangen. Hierbij geef ik 'm weer door aan jou!
Ik kijk altijd met plezier naar jouw blog!
Groetjes, Miranda