zaterdag 8 augustus 2009

Een award voor mijn blog


Van Esrosa kreeg ik deze "amiga award"! Dank je wel, ik voel me vereerd. Het is fijn om te horen dat ik voor medebloggers een inspratiebron ben. Zoals ook ik van vele andere bloggers inspratie krijg waaronder Esrosa.
Bij het krijgen van deze award hoort het beantwoorden van de vraag: "noem 5 dingen waarvan je gelukkig wordt". Nou daar gaan we:
- natuurlijk als eerste mijn gezin, mijn grote geluk en inspratiebron voor vele dingen.
- ik kan gelukkig worden van mooie muziek.
- ik word gelukkig van al mijn hobbies. Dat hoeft niet alleen naaien te zijn, ook het werken met kralen, verf en andere handwerktechnieken vind ik erg leuk.
- ik kan erg genieten van de creatieve uitspattingen van mijn kinderen. Het mooiste voorbeeld is wel mijn dochter die zo af en toe achter de naaimachine kruipt en nu volop aan het vingerhaken is nu ze mijn steeds met een haaknaald in de weer ziet. Maar ook de jongens kunnen op hun manier erg creatief zijn.
- in het verlengde van het vorige: de creativiteit van de kinderen aan wie ik workshops "sieraden maken" geef. Ik word regelmatig gevraagd voor verjaardagsfeestjes en ik kom er elke keer weer blij vandaan.
Het is nu de bedoeling dat ik de award doorgeef aan 10 andere blogs maar omdat vele bloggers aan wie ik de award zou willen geven 'm al hebben gehad, laat ik het hierbij. Bovendien zijn 10 veel te weinig. Mijn inspiratielijst is veel langer!

Geen opmerkingen: