zondag 5 juli 2009

Haken


Terwijl mijn dochter aan het weven en bloemen maken was, ben ik aan het haken geslagen. Haken is een ware rage op het Sanchoforum, in menig vakantiekoffer gaat deze zomer een bol katoen met haaknaald mee! Ik wil graag een top voor mijn dochter haken en was op zoek naar een geschikt patroon. In mijn zoektocht ben ik tot nu toe geen patroon tegengekomen maar wel bovenstaand 'motiefje' . Ik heb een proeflapje gehaakt en ik vind 'm wel heel erg leuk. Nou vraag ik me af, bij gebrek aan een patroon, of ik hier een top van zal maken? Zeg maar heel simpel, 2 rechte lappen als voor- en achterpand. Aan de bovenkant maak ik bandjes die je op de schouders strikt. Ik vraag me af of het leuk zal worden. Wat denken jullie? Advies is erg welkom!

3 opmerkingen:

Klavertje Kleding zei

Ziet er leuk uit! Mooi patroontje!

rietjetoet zei

ziet er leuk uit, gewoon doen zou ik zeggen!

Unknown zei

Superleuk idee! En haken is heerlijk, zeker op vakantie..

Katoen kan wel "groter" worden (dus lubberen), dus hou daar rekening mee!

Is het 100% katoen of een mengsel met polyester oid?

Veel plezier ermee!