vrijdag 29 mei 2009

Een zomerbroek

Voor het patroon "Ivy" van Farbenmix raakte ik geïnspireerd door de broek van Lilian. De lieve stofjes voor dit stoere model spraken mij aan. Ik hoefde de deur niet uit voor soortgelijke stofjes, in mijn eigen voorraad voldoende keus nog. Het resultaat is hieronder te zien. Ik zal me de volgende keer nog een keer goed bedenken voor ik 2 zakken in contrasterende stofjes verzin (wat een crime om die een beetje gelijk op de broek te kijgen). Voor de volgende ga ik toch eens stoeien met die kruisnaad want die lijkt wat te hoog en het voorpand wat te ruim. Ik vind de tailleband te breed maar ik had niet anders in huis. Genoeg redenen om het patroon nog eens uit de kast te pakken want leuk is tie wel!

1 opmerking:

Isabelle zei

Wat een schatje ook! En ik vind de zakken ook heel lastig, vooral die op dit patroon horen...